علیرضا

با عرض سلام...
من که 18سال سن دارم با استفاده لوسیون سینره موهایی که ریخته تا چند ماه موهام رویش می کند؟((با این که من 5 ماه پیش حصبه بودم و خیلی موهام ریخت))


خب چه ربطی داره که شما 18 سال دارید یا 50 سال ....نکنه این قانون جدیده که اومده هر کی به سن تکلیف رسید دیگه موهای ریختش بر نمیگرده .... دوست عزیز من به شما اطمینان میدم که با استفتده از این داروی گیاهی و البته و البته با استفاده از شانه طبی ( در وبلاگ توضیح داده شده ) و همچنین از شامپویی استفاده کنید که ph اون 5 یا کمتر از 5 باشه ....فقط من از شما خواهش میکنم در مورد چهره ای که در اینده از خودتون توی ذهنتون هست یه تجدید نظر کنید و اون چهر رو دارای سری پرمو ببینید و باز هم خواهش میکنم به حرف هیچ انسانی باور نکنید که میگه ریزش مو ارثیه ، ژنتیکیه ، بعد از اینکه ریخت در نمیاد ، و هزار چیز بی معنی دیگه ...من پیشنهاد میکنم اگه در میان دوست و اشنا فردی دارید که موهای اون نرخته و پر پشته همیشه کله اون رو جلو چشمتون مجسم کنید و به کله ی خودتون نسبت بدید ...البته اگه هم نکردید خیالی نیست خود دارو گیاهی خیلی زود موهایی بهتر از موهای قبلیتون به وجود میاره ...موفق باشید 
نکته بی ربط : خانوم ها به زیر بغلتون ماهی یکبار واجبی بزنید به مدت زمانی که موها از بدن جدا بشند نه بیشتر ...میدونید چی میشه ..خب معلومه که نمیدونید...تا اخر عمر سرطان پستان نمیگیرید