از طرف باران 

دوستان عزیز خیلی ها نظر دادند و گفته اند که شامپو جوانه گندم سینره باعث ایجاد شوره در موی سرشون شده ...من این نکته رو بگم که این وضعیت در همه ایجاد نمیششه و اگه کسی  با جوانه گندم مشکل داره میتون از شامپو حجم دهنده این شرکت استفاده کنه 

موفق باششششید

احسان

با عرض سلام.
من پسری 18 ساله ام.رویش ریش من نسبت به هم سن هام تقریبا خیلی کم بوده .حدودا 2 هفته از ماینوکسیدیل استفاده کردم ولی بعد فهمیدم که این دارو باید تا آخر عمر استفاده بشه برای همین دیگه استفاده نکردم.حالا می خوام بدونم محلول هیرتونیک که توی بسته شامپو <<لا فارر>> هست موثر است یا  نه؟
آیا هنوز امکان افزایش رویش ریش من هست؟
در ضمن احساس می کنم سمت چپ صورتم ریش کمتری نسبت به سمت راست دارد آیا این هم ممکن است بهتر شود یا نه؟

دوست عزیز هر 3 پیام رو با هم دیدم اما در مورد ریشتون بگم که شما چطور یک ماده شیمیایی رو به صورتتون میزنید ...خیلی عجیبی ...ببینید در مورد ریش شما اولا به این چرت و پرت ها که مثلاا بابام کوسه هست یا نه داییم کوسست پس من هم همینطور خواهم بود توجهی نکنید  ... من به شما پیشنهاد میکنم از عصاره سینره استفاده کنید اما نمیدونم که جواب بده یا نه ..به هر حال از شیمیایی که بهتره  در مورد مساوی نبودن دو طرف ریشتون هم نیمدونم  راستش  ، چون این وبلاگ کلا بر اساس تجربی داره پاسخ میده و تا چیزی جواب نداده باشه به شما عزیزان تجویز نمیشه به همین دلیل در مورد شما تا حالا من این مورد رو پیگیری نکردم ...به هر حال ببخشید

موفق باشی

سلام آقای دکتر و خسته نباشید. کاش فرصت بیشتری برای خواننده های خودتون داشتید چون من حداقل روزی یکبار می یام که مطالب جدیدتونو بخونم. ریزش موی شدیدی داشتم اما نا امید نشدم و با داروهای گیاهی ریزش اون متوقف شده اما موهام بسیار نازک و کم شده . الان هم شوره چرب سر دارم. شامپوی جوانه گندم اصلا به موی من نساخت و بعد از شستشو لایه خمیری مانندی پوست سرم رو می پوشونه.  می شه منو راهنمایی کنید؟ در ضمن برس سیمی رو از هر داروخانه ای که سوال کردم اظهار بی اطلاعی کردن. اگر لوسیون تقویتی سینره رو استفاده کنم باید چند ساعت بعد موها مو بشورم؟ 

بازم ممنونم. خواهش می کنم جواب سوال منو بدید. منتظرم


دوست عزیز از اینکه زود به زور سر میزنی ممنونم ...اما واقعا خیلی فرصت نمیکنم که به وبلاگ سر بزنم باور کن تا همین الان شرمنده 67 نفر هستم که سوال کردند ..اما در مورد شما برای شوره سرتون بهتره از شامپو سیر پرژک استفاده کنید کاملا تجربیه و بعد از چند ماه جواب میده ...

البته شامپو های سینره یه نوع داره که مخصوص مو های ظریف به اسم شامپو حجم دهنده که  خودم هم اطلاع ندارم که خوب باشه یا نه البته تو این نوع شامپوش حاوی عصاره جوجوبا هست که نه تنها برای موهای چرب بلکه باعث پر پشتی میشه ...اما فعلا من برای شوره شما همون پرژک رو پیشنهاد میکنم 

اما برس سیمی که نوک های تقریبا تیزی داره تو داروخونه ها پیدا نمیشه بلکه از فروشگاه های لوازم بهداشتی یا حتی جاهایی که شونه و برس میفروشند قابل تهیه هست ولی بهت پیشنهاد میکنم زودتر بگیری تا زودتر تعجب کنی

اما هیرتونیک لوسیون گیاهی تقویت موی سینره (شبیه قطره چکان بزرگ با جلد کرمی رنگ ) رو شما باید بعد از حموم به سرتون بزنید و 5 دقیقه مالش بدید و دیگه نیازی به شستن نداره چون گیاهیه اما تو سوالاتی که در مورد مو هست اسم یک صابون مخصوص مو رو هم دادم که باز میتونه خوب باشه اما به سینره نمیشه

موفق خواهی بود .