درمان ناباروری

با سلام من ۲۹ سال و شوهرم ۳۲ ساله هستیم ۶ سال است ازدواج کردیم و ۲ سال است اقدام به بچه دار شدن کردیم.و هنوز نشدیم مشکله هورمونی هم نداریم ولی من یک فیبرم در قسمت خلف رحم به اندازه ۴ دارم بعضی از دکتر ها میگن باید عمل کنم بعضیها هم میگن چون خلف رحم هست احتیاجی به عمل نیست لطف کنید من را راهنمائی کنید.   ۱سوال دیگه :برای این مشکل من عمل لاباروسکوبی بهتره یا عمل باز ؟در ضمن عادت ماهانه ام مرتب است


دوست عزیز  بیماری لیومیوم یا همون فیبروم ها معمولا وقتی باعث نازایی میشوند که مقابل دهانه رحم  باشد که مانع انتقال اسپرم میشود  .اکثر بیماران مبتلا به میوم نیاز به درمان جراحی ندارند  علم پزشکی  معتقد که در صورت بروز موارد شش‌گانه زیر، نیاز به جراحی وجود خواهد داشت:
خونریزی غیر طبیعی و کم‌خونی ناشی از آن
درد مزمن همراه با احساس فشار و درد آزاردهنده
درد ناگهانی ناشی از پیچ خوردن فیبروم
وجود علایم ادراری، مانند آسیب یا گشاد شدن مجاری ادراری (ناشی از فیبروم)
بزرگی بیش از حد رحم، به همراه علایم فشاری بر ساختمان‌های مجاور، همراه با احساس ناراحتی
بزرگی سریع رحم طی سال‌های پیش از یائسگی یا هرگونه افزایش اندازه رحم در دوران پس از یائسگی

و حتی در مورد نازایی فیبروم فقط یک فاکتور احتمالی است  و به نظر من زمانی میشه از عمل حرف زد که هیچ توجیح احتمالی دیگری برای ناتوانی باردار شدن وجود نداشته باشد و به نظر خیلی از متخصصین فیبرم ها به ندرت باعث نازایی میشن . بنابرایت طبق اینکه اثر  فیبرم ها بدخیم نیستند واینکه  این فیبرم در ناحیه خلف رحم شما میباشد  از نظر شخص بنده نیازی به عمل نمیباشد و  ممکن است که نازایی شما یک مشکل هرمونی نباشد اما دلیلی بر این نیست که فیبرم باعث ان شود بنابراین من به شما اکیدا پیشنهاد میکنم که به یک فوق تخصص زنان در تهران مراجعه کنید ( البته اگر در ایران زندگی میکنید ) که بنده دکتر صارمی را پیشنهاد میکنم .

اما  من معتقد هستم با روش درمانی که در زیر بر اساس طب اعجاب انگیز فشار درمانی  میگویم مشکل نازایی شما  شما  به طور کامل  برطرف خواهد شد .

فشار درمانی : با استفاده از ماساژ مراکز حساس مربوط به غدد مترشحه  وغدد جنسی به تحریک سراسر بدن کمک میکند . ناحیه ۱ : این نقطه حساس دقیقا در زیر لب در مرکز چانه قرار دارد . ناحیه ۲- که در زیر قوزک بیرونی هر دو پا وجود دارد   .  ناحیه ۳- در زیر قوزک های داخلی پا قرار دارد  . ناحیه ۴ - که نواحی سمت راست و چپ مچ دست (البته باید به اندازه ۱.۵ سانتی متر از مچ دست فصله بگیریم ) ( البته اگر سراسر قسمت مچ رو شدادا مساژ بدید چه بهتر )

ناحیه ۱ مرتبط با غدد جنسی چه در مرد و چه در زن است  . ناحیه ۲ مرتبط با بیضه ها در مردان و تخمدان ها در زنان است . ناحیه ۳ مرتبط با رحم زنان و الت تناسلی مردان است  .  وناحیه ۴ که باز مرتبط با تخمدان ها و بیضه هاست

دوست عزیز من به شما و همسرتون اکیدا توصیه میکنم این نقاط رو به مدت چند ماه و روزی ۱۵ دقیقه ماساژ شدید بدید ( قواعد استفاده از فشار درمانی که در قسمت موضوع بندی ها قرار داره رو بخونید )

شما با این کار نیرو های شفا بخشی رو به غدد واعصاب  جنسی بدن میروسنید که باعث تقویت و قوی شدن این غدد میشه حتی باعث  برطرف شدن امراض این نقاط میشه  مخصوصا ناحیه ۳ برای شما که با فرستادن این نیرو های شفا بخش به رحم خودتون مشکل اون رو برطرف میکنید و  مطمئن باشید که ناباروری شما سریعا بهبود پیدا میکنه .

شما میتونید نه تنها با ماساژ حتی با نیشگون گرفتن ( برای ناحیه  ۴ ) این نقاط رو تحریک کنید

خیلی ها با قدرت ماساژ دزمانی نازاییشون درمان شدن امیدوارم شما هم یکی از همین افراد بشید  . فشار درمانی یکی از دوستان طب سوزنی میباشد .

گیاه درمانی  : این دارو نیرو بخش گیاهی ترکیبی از چندین گیاه مخصوص علفی هستش  که ( لیدیاپینک هام ) نام داره . این دارو باعث بهبود ناباروری میشه که البته حتما با مشاوره پزشک گیاه درمانی اون رو مصرف کنید

درمان با ایات قران کریم : پیشنهاد میکنم که هر وقت یادتون بود ایه ۸۹ سوره انبیا رو زیر لب تکرار کنید ...خیلی از انبیا بر روی این ایه  برای شفای ناباروری تاکید دارند .

اما من بر روی درمان با فشار درمانی و ایه قران  اصرار دارم ...امیدوارم فشار درمانی رو جدی بگیرید و به راحتی از کنار اون نگذرید . البته فشار درمانی برای دروران حاملگی هم چیز های فوق العاده ای داره که اگر سوالی در این مورد بشه حتما پاسخ میدم .

در مورد فیبروم هم اگه  من سر موقع یک روش خود درمانی رو برای ایمیلتون ارسال میکنم که با  نیروی ذهن و روحتون   به راحتی اون رو از بین میبرید . موفق باشید .