حبیب

با سلام وخسته نباشید ...میخواستم بدونم شما این قطره گیاهی سینره رو ایا بهتر از محصولاتی مثله ریووژان یا مارکهای دیگه میدونید یا حالا نسبت به محصولات ایرانی مقایسه میکونید ...درضمن من ژل میزنم ایا ثابت شده که در ریزش مو تاثیر داره

دوست عزیز من این داروی گیاهی رو بهتر از ده ها نوع داروهای گیاهی و شیمیایی ایرانی و خار جی میدونم ...ولی نمیگم که توی دنیا تکه ...چرا که شاید توی استرالیا داروی گیاهی قویتری هم باشه ولی در داخل ایران از هر محصولی بالا تره ...به عنوان مثال داروی ماینکسیدان  معروف, در برابر سینره هیچه ..میدونید چرا ...چونکه داروی ماینوکسیدان بعد از مصرف یک عده موهای نازک رو به وجود میاره که اون هم خیلی عمر نمیکنند اما با مصرف داروی سینره موهایی شاداب تر از موهای سرتون رشد میکنه که هیچ وقت از بین نمیرند ..به هر حال تا یک بار امتحانش نکنید فایده نداره ...

در مورد ژل هم بگم  هیچ چیزی نمیتونه باث ریزش مو بشه ...اصلا واژه ریزش مو معنی نداره ..اینها قرارداد هایی هستند که در ذهن جنس مذکر روی این کره خاکی تعریف شدند ...ببینید این خود ما هستیم که موهای سرمون رو میرزیم چونکه باور کردیم چونکه از اینکه موی سرمون بریزه میترسیم چونکه تصویری رو که از 3 سال دیگه خودمون توی ذهنمون میبینیم تصویر پیشرفت ریزش موی ماست ...ببینید من مثال میزنم ..یک پسر بچه وقتی شخصیت های کارتونی رو میبینه ..افرادی رو میبینه که اکثرا تاس  هستند یعنی ما از همین الان داریم به این بچه یاد میدیم که مرد ها وقتی بزرگ میشند موی سرشون میریزه ..میرسه به سن 10 سالگی اطراف خودش رو نگاه میکنه میبینه یه بابای یا یک دایی تاس داره بنابراین ناخود اگاه توی ذهن نیمه هوشیارش این طور تعریف میشه که من وقتی به سن نوجوانی رسیدم موی سرم عین بابای یا دایی میشه و هزاران نوع دیگه از این نمونه ها ...اره این ماییم که توی ذهنمون تعریف کردیم که باید اگه فلان کار رو کردم موی سرم بریزه یا اگه اطرافیان من کچل هستند من هم باید کچل باشم ...بعد از این چه اتفاقی میفته .اونوقت ترسه که توی ذهن ایجاد میشه ..خوب یکی از قوانین این طبیعت اینه که ما از هر چیزی که میترسیم و بیشتر به اون فکر میکنیم  بیشتر هم جذبش میکنیم ...


حالا من بهتون قول میدم که اگه یک گروه 10000 نفره از خانوم هایی که موی سرشون ریخته و تاس شدند رو توی سطح زمین پخش کنید ...مطمئن باشید که بعد از 30 سال همه ی دختر ها ریزش مو پیدا میکنند ...مثلا همین اقای محمد رضا گلزار جدیدا ریزش موی شدید پیدا کردند ...خب ببینید اقای گلزار نعمتی رو که خدا بهش داده ( موهای زیبا ) رو داره با دست های خودش از بین میبره ...میدونید چرا ..1

-اون ( بر روی ادامه مطلب کلیک کنید)

ادامه مطلب ...