سوفی

با سلام و خسته نباشید. من چند تا سوال از طرف خودم و دوستام  داشتم:                           
1 شما تخصصتون چیه که راجع به هر چیزی تو رشته پزشکی اطلاعات دارید؟
2 پوست صورت من در پیشونی و بینی چرب هست و در اطراف لب خشک و وقتی صورتم رو با صابون میشورم دور لبم پوسته میشه و صورتم در اکثر مواقع جوشهای کم و ریزی داره که در زمان عادت ماهیانه بیشتر میشه.شما گفتید که با صابون صورت رو نشوریم پس با چی بشورم که با پوستم سازگار باشه و پوستم خشک نشه؟
3 من موهای بلند و پر پشتی دارم که این اواخر جلوی موهام کمی کم شده و الان دارم از سینره استفاده میکنم.جنس موهام طوری هست که اگه امروز برم حمام پس فردا چرب میشه و یه مقدار هم موهام ماته و موخوره هم داره.با این تفاسیر چه شامپویی استفاده کنم که موخوره و الکتریسیته موهام از بین بره و موهام رو خیلی لخت و نرم نکنه و در ضمن موهام کمی براق بشه؟
4 آیا واجبی موهای زاید رو کم میکنه؟برای کم کردن موهای زاید چه کنیم؟
5 صابون زیتون رودبار رو از کجا تهیه کنیم؟نعل اسب را چطور؟
6 در اکثر مواقع فشارم پایین هست چه کار کنم ؟
7 من در مورد آلرژی از شما سوال کردم و شما حجامت رو توصیه کردید اما پدر و مادرم نظر مثبت روی حجامت ندارن و خودم هم از عوارضش می ترسم.آیا راه حل دیگه ای برای حساسیت من که منجر به خلط پشت حلق و گلو درد شدید و سر درد و گردن درد(دکتر میگه گردن درد من از آلرژی نیست ولی با خوردن آنتی هیستامین دردم خوب میشه!) و آبریزش بینی و اشک چشم و خارش گلو و بینی و در بعضی مواقع خس خس سینه  میشه هست؟
8 برای سر درد های شدید میگرنی که چند روز طول میکشه چه توصیه ای دارید؟
9 درد های عادت ماهانه رو چطور تسکین بدیم؟


دوست عزیز ببخشید که دیر پاسخ دادم البته ماشا الله سوالاتون خیلی کم بود هر چند برای پیدا کردن آدرس پزشکی که در پایین بهتون دادم یکم معطل شدم اما درکل قبل از خوندن قسمت سمت راست وبلاگ << روش استفاده از شیوه های درمانی >> حتما مطالعه کنید


اما دوست عزیز تمام اطلاعاتی که در این وبلاگ در اختیار بیماران قرار گرفته میشه تجربی بوده و حتما قبلا این روش ها جواب دادند یعنی شما هیچ پاسخی رو نمیبینید که بر اساس راندمیک بیمار درمان بشه یا نشه ، به عبارتی هر چیزی که گفته میشه و هر روشی که داده میشه یعنی درمان 100 درصد وچیزی جز این نیست حتی روش درمان ذهنی تومور ها که در گذشته پاسخ داده شده  

در مورد سوال دومتون بگم که برای پوسته پوسته شدن دور لبتون به مدت یک هفته از پماد  آ.د  استفاده کنید و در مورد شستن صورت بنده عرض کردم فقط و فقط با آب خالی چونکه وقتی با شامپو سرتون رو میشویید شامپو یه جورایی صورتتون رو شستشو میده و همین کافیه ، هیچوقت صورتتون رو به این مواد شیمیایی نسپرید آخه حیفه  

اما سوال سومتون .......................................................................................

برای دیدن ادامه مطلب بروی ((ادامه مطلب )) که در پایین اومده  کلیک کنید


ادامه مطلب ...

باران

روش استفاده از شیوه های درمانی وبلاگ



دوستان عزیز تاکید میکنم که بیماری شما نیاز داره که خودتون رو مستقیما و حضورا به پزشک نشون بدید و اکتفا کردن به این روش ها یک کار اشتباه بوده و این روش ها فقط یک مکمل میباشد

دوما این روش ها بر این اساس فرض شده که شما به امراض خاص مثل فشار خون - قند خون - چربی خون  و .. مبتلا نیستید چرا که مثلا من در یک نوع خاص به یک بیمار پیشنهاد خوردن نمک میکنم اینطور فرض است که بیمار به فشار خون مبتلا نیست یا مثلا حجامت برای افرادی که کم خونی مینور دارند باید یک حجامت سبک باشد و فوقش سالی 2 بار حجامت کنند  یا مثلا اگر به فردی پیشنهاد شده چربی حیوانی بخورد فرض بر این است که فرد مورد نظر دارای بیماری چربی خون نیست ، بنابراین اگر به امراض خاص دچار هستید از روش هاس درمانی وبلاگ با مشاوره پزشکتان استفاده کنید هر چند این امراض نیز درمان خاص خود را دارا میباشند

موفق باشید .