پری

سلام من نیز  تحصیلات دانشگاهی دارم ولی معتقدم مشکل عمده و اصلی که امروزه گریبانگیر مردم ما به خصوص در مورد سلامتی آنان شده سعی در فراموش کردن آداب و سنت های قدیمی و راه و روش درست زندگی کردن و به قول امروزی ها مدرن و با کلاس شدنها شده است .مردم ایران قدیم این همه مشکل سلامتی نداشتند ایران سرزمین غنی هست ولی چرا این همه بیمار و این همه بیماری؟ مشکل در نحوه استفاده از این نعمت ها  است . من نیز در مورد نعل اسب از شمالی ها سوال کردم و گفتند که استفاده می کنیم . امیدوارم هر شخصی که سوال دارد یا در  مورد نوشته ها سوال داشته باشد ویا حتی توضیح بخواهد مودبانه این کار را انجام دهد چون به نظر من شخصیت انسان بایستی مدرک دار باشد نه خود انسان
ممنون دوست عزیز از صحبت هاتون ...متاسفانه طب جدید برای اینکه بیمار و در نتیجه اون درآمدی داشته باشه همیشه سعی میکنه طب قدیم رو زیر پا بزار ..مثل حجامت که هر کاری کردند در خود همین ایران که بگن نه خوب نیست . هزاران ایراد دیگه اما موفق نشدند و همین حالا خیلی ها به خوبی میدونند روشی به اسم حجامت چه شفای بزرگی برای خیل عظیمی از بیماریهاست این بحث پایین هم یه چیز شبیه اینه ....بازم ممنون از نظر قشنگت ...موفق باشی