توحید شایسته

سلام .من موهام از وسط کمی نازک شده تو رو خدا راحلی بگین تا جلوگیری کنم چون خیلی نریخته


دوست عزیز این وبلاگ خیلی بزرگ نیست اگه بری قسمت ادامه پاسخ ها که شامل چند صفحه میشه ( اخر هر صفحه شماره صفحه بعد رو گذاشته ) مبینی چندین پاسخ در ارتباط با سوال شما داده شده ...فقط من در تکمیل راحل هایی که دادم این رو هم اضافه کنم که هیچ وقت نزارید توی شونه ای که استفاده میکنید  مو باقی بمونه یعنی بعد از هر حموم به طور کامل شونتون رو بشورید و حتی یک مو هم توش نگذارید چونکه ضمیر ناخود اگاه شما خیلی باهوش و سادست ...و نکته دوم اینکه در هر شستشو تا 100 دانه مو بریزه کاملا طبیعیه ...,و نکته سوم اینکه وقتی که زیر دوش سرتون ور میشویید حتما حتما بشینید روی زمین و  کمی به جلو خم بشید ( ستون فقرات پرانتزی شکل میشود ) و اونوقت سرتون رو شستشو بدید چونکه وقتی شما به زیر اب گرم میرید رگ ها گشاد میشند و حجم بیشتر خون به سمت پایین میرا بنابراین وقتی شما سر پا هستید و سرتون رو میشویید دانه های مو راحت تر از پوست با فشار دست جدا میشند و این مانع از این میشه که مو هایی خیلی پر پشت داشته باشید ( این روش برای داشتن موهایی پر پشت اگه این کار رو نکنید  تاثیری بروی تعداد مو های طبیعیتون نمیززاره اما اگه بکنید موهاتون خیلی پرپشت میشه )


اما... برای شما که وسعت بیشتری از موهاتون در حال کم شدنه شاید مصرف سینره یکم گرون براتون تموم بشه پس  من یک روش بهتری براتون پیشنهاد میکنم . دوستانی هم که میخواند از چیزی  قویتر از شامپو جوانه گندم سینره که قبلا بهش اشاره شده  استفاده کنند میتونند از این روش استفاده کنند ...

این رو همیشه به یاد داشته باشید( ای کسایی که باور دارید موهاتون امکان ریختن داره ) هیچوقت از شامپو برای شستشوی سر استفاده نکنید ( البته شامپو جوانه گندم سینره فعلا مجزاست ) هیچوقت ...اما روشی که گفتم اینه که شما باید صابون زیتون رودبار رو گیر بیارید و از اون به جای شامپو سر استفاده کنید و اگه میخواید موهایی نرم داشته باشید پودر گل سر شور که از عطاری های معتبر قابل خریداریه ، استفاده کنید

 بعد از اینکه سرتون رو با اون  صابون شستید و دیگه خواستید از حموم بیرون بیاید پودر رو با اب گرم قاطی کنید تا به اب گل غلیظ تبدیل بشه اونوقت اون رو به روی سرتون بریزید و با دست اون رو به پوست سرتون انتقال بدید و 10 دقیقه بزارید بعد سرتون رو با اب خالی شستشو بدید ....این گل به هر جای صورت ریخته بشه اون رو نرم و لطیف میکنه .....موفق باشید  

نکته بی ربط : هیچوقت صورت رو با صابون نشویید چون ماده ارزشمندی که پوست صورت تولید میکنه رو از بین میبره  و سوراخ های پوست رو پر از مواد شیمیایی صابون میکنه .