ترانه

با سلام و عرض خسته نباشی ..اقای دکتر من زنی 45 ساله هستم و زخم معده حاد دارم پیش هر دکتری در ایران رفتم جوابم کردن الان دیگه فقط امیدم به خداست خواهش میکنم کمکم کنید


خاونوم ترانه من حدس میزنم که لطف خدا شامل حالتون شده که به این وبلاگ وارد شدید ...من به اطمینان به شما میگم که خیلی راحت زخم معده شما تا حداکثر تا 2 ماه دیگه خوب میشه اما قبل از اینکه این روش درمانی رو بگم باز هم تاکید میکنم که این روش شما رو از مراجعه بیشتر به پزشک بی نیاز نمیکنه ...اما روش درمانی : شما یه لطف به خودتون کنید و چند کیلو عسل وحشی ( همون اصلی که زنبور ها توی درختا خودشون درست میکنند ) تهیه کنید و هر روز صبح برای صبحانه 1 یا 2 قاشق غذا خوری از اون عسل وحشی رو توی یک لیوان اب جوش ریخته و اون رو میل کنید (عین خوردن چای ) و به هیچ وجه چیز دیگه ای نخورید این کار رو یک تا دو ماه ادامه بدید هر روز صبحانه ....
یادتون باشه عسل معمولی کاملا بی فایدست و حتما باید عسل کندو باشه که تو دل کوه هست ....
البته بعد از مخلوط کردن  بزارید دمای اب لیوان  پایین بیاد بعد اون رو بخورید ...موفق باشید . 
نکته بی ربط : سعی کنید کمتر از چای استفاده کنید میتونید به جای این چای که مصرف میکنید از چای بادرنجبویه  ، چای به لیمو ، جوشانده میوه نسترن ، یا چای زیرفون استفاده کنید که مطمئنا در این گیاهان دارویی توی زندگی شما تاثیرعجیبی میزارند