علی جون!

سلام حلول ماه رمضان مبارک
لطفا فوری جواب بدین چون...
۷ساله که گردنم بطور مداوم درد میکنه که به شانه هام، هم میزنه با الکترومیوگرافی و ام آر آی دکترها دیسک خفیف وآرتروز  میگن و انتظار درد شدیدهم نمیدن ولی درد هست! برخی هم میگن ضعف اعصابه، ولی میشه ۷سال اعصابم خراب باشه؟
من فیزیوتراپی هم رفتم، زالو درمانی هم کردم اخیراچند جلسه  یومی هو تراپی هم رفتم ولی از هیچ کدومشون اثر مثبتی ندیدم حالا ناامیدانه!دست به دامان شما شدم


خب این که به سادگی با ورزش یوگا قابل درمانه ...البته من یک پیشنهاد دیگه هم به شما میکنم ...سعی کنید روزی 3بار هر بار 15 ثانیه خودتون رو از میله بالفیکس اویزون کنید تاکید میکنم که اویزون کنید و خدتون رو بالا نکشید ...در کل همون باشگاه یوگاه برید بعد از ماکسیمم 6 ماه درد گردنتون 2 تا پا در میاره و فرار میکنه..موفق باشید  

نکته بی ربط : سعی کنید حداکثر ماهی یکبار در کل بدن از واجبی استفاده کنید این معجون خیلی عجیبه و با خودش سلامتی عجیبی رو به همراه میاره و شماره از هر سرطانی به دور میکنه