درمان تبخال لب

یک دوست :  من اکثر مواقعا اطراف لبم تبخال میزنه وتا وقتی که خشک میشه چندین روز طول میکشه و این خیلی من رو اذیت میکنه اگه میتونید راحلی بدید که زودتر تبخال های من خشک بشن





دوست عزیز من یه راحل به شما میدم که اصلا تبخال های شما نتونن رشد کنند . ببینید معمولا تبخال های اطراف لب در اویل صبح شروع به رشد میکنند و شما وقتی که از خواب بیدار میشید اطراف لبتون احساس سوزش و خارش دارید  اما تبخال هنوز خیلی ریز وقرمز هستش اما راحل : اگه شما همون لحظه که دیدید تبخال در اطراف لبتون داره به وجود میاد دقیقا در همون نقطه یک تیکه یخ ( البته یخ باید زیر اب خیس شده باشد تا به تبخال نچسبه) قرار بدید و اون رو تا حدی که احساس بی حسی کنید تو اون نقطه روی لب بزارید این کار رو در یک زمان ۵ دقیقه ای چندین بار تکرار کنید ( این کار باعث میشه سر تبخال سفید رنگ بشه یعنی چرک تو اون خشک بشه ) و بعد ازاین کار یک قطعه سیر رو از وسط نصف کرده و اون رو روی لبتون مالش بدید که این کار باعث میشه که تبخال تو همون اندازه خشک بشه ودرد اون از بین بره ...اتاکید میکنم که شیوه یخ رو باید تا دو روز و روزی 3 بار به مدت پنج دقیقه انجام بدین و شیوه سیر رو هربار بعد از عمل یخ تکرار کتید ...موفق باشید